Tuesday, April 26, 2011

kemahuan!

start! . aku tulis nie pasal aku and aku tak tau ada kena mengena dgn korang ke x? . sebab aku rasa aku ad kt stuation yg tak bule nak cakap comfort . uke . agak confuse . org cakap ; dalam dunia nie , tak suma benda kita nak kita dapat kan? . yes . aku akui yg benda tue memang betol . sebab apa yg aku rasa sekarang memang gila .

1 . uke . kalau la korg jadi aku kan? . aku tak rasa korg akan tules blog mcm aku . memang tekanan gila . suma nie memang start dari aku . tolong lea open my black twin eyes . aku tau yang aku curang kat dya . tapi pecay lah . aku tak da niat pun nak wat dia mcm tue . telintas pun tak pernah . tapi dah nak jadi kan . skunk what goes around comes around . im sorry! . and for my second ex girlfriend in my life . i say so sorry sebab broke our rltionship . bukan i xsygs u . tapi i hve no choice .

2 . sekarang aku akui aku single , malu nak cakap tapi aku kena letak statement yg aku nie memang tak hot . mcm xde sale pun ada jugak . memang lea . aku nie agak schema . so harapan la nak always in rleationship . aku suka someone nie . tapi , aku rasa dya hebat sangat . memang lari jauh dgn aku . xpadan . biar je feeling aku kat dia mcm nie . aku happy mcm nie . kalau tersempak pun aku dah sonok . my dream nk hangout dgn dya sekali pun jadi la , walaupun ramai2 aku tak kesah . : )

3 . last month . ada sorang minah nie , tiba2 ja ada dalam hidup aku . memang la aku cakap aku selasa dengan dia . tapi aku tak buleh nk tgther dgn dia . mybe dya agak baik , tapi dya terlalu over yg dya nak aku . ase mcm kalut pun ada . aku pun dah segan dgn dya . (kadang2 rimas pun ada) btw . im sorry .

sekarang aku menulis dgn rasa bersalah gila . kalau korg nak tau mana2 cita conteck aku kat dalam FESBUK . facebook.com/imierawk uke .

No comments:

Post a Comment

cik , coment sini okay! ..