Thursday, January 26, 2012

skill to kill - retak cerminku ohh

-
you will be my Black Diamond !

indahnya bukit tapi bagi aku lagi indah kilang .
seronoknya "times square" bagi aku lebih seronok "Jusco Perda" .
nyenyaknya tidur sampai petang , tapi bagi aku lagi puas bagun awal pagi .
hypernya lepak malam-malam , tapi beyond hyper bila kena buat assigment malam buta

sekarang bermula lah diari seorang junior .
sebenarnya aku bukan nak cerita pasal belajar ka apa .
aku nak story pasal someone yang aku tak pernah terlupa apa tah lagi melupakan .
bila aku pikir balik , cerita kami memang macam fairy tales .
aku pun tak tau akan jadi macam ni , tapi yang aku tau ! this is amazing (!)
dulu aku ingat memang dia singgah je dalam hidup aku ! walaupun dia ingat aku RNR .
singgah , then belah macam tu ja !
tapi sekarang aku percaya ! maybe ada sebab allah bagi aku jumpa dia dulu !
macam ajaib kan? jumpa , bercinta , bercerai , bercinta , bercerai blaa . . blaaa . .
merana kut aku dulu . walaupun aku nampak maintain je , tak sedih-2 !
tapi sapa tau , hati yang punah , parah , terobek ni senang je dapat sembuh balik .
walaupun aku bukan laki yang perpendirian tetap , tapi FYI: aku laki yang yakin apa aku buat tu betul .

-tentang seseorang
susah aku cari pemandangan terindah dalam dunia ni , dah banyak tempat aku pi . tapi semuanya hampeh .
sampailah aku jumpa dia . tengok dia je aku dah cukup happy . everytime dia tengok aku balik , rasa macam tak pijak tanah !
miss Harimau Malaya (HM) . terima kasih kat miss HM . sebab selalu sempurnakan hari-hariku .
dalam jutaan lagu dan puisi aku dah dengar , tapi satu pun tak terharu . tapi bila miss HM sebut ILY je kat aku , rasa macam terkena renjatan electrik .
walaupun dulu kita tak together lagi , miss HM tetap ucap ILY kat aku . setiap kali dia cakap macam tu , aku rasa macam baru lahir . macam dapat segunung harapan . untuk start the new story !
aku rasa gila bertuah dalam banyak-2 orang yang bertuah bila dapat kesempatan together dengan miss HM .
For Miss HARIMAU MALAYA : tolong lah , say the words I LOVE YOU untuk hari-2 mendatang !








No comments:

Post a Comment

cik , coment sini okay! ..