Tuesday, March 15, 2011

My Sunday Short Stories .

Dear Diaries , (cheewahh)

        bnyk lea dear diaries . gila bagang pnya awex . tyme keja mintak number . ingt pa? . tesco tue tmpat borong mamat2 havoc kea? . (perasan jea) . dah la gedik nak mampos . dgn aku2 ase mcm sotong tengok depa . cita nie xda kena mngena degan cita hari Ahad .

      pagi ahad tue . ntah mcm mana bule tido awal . pukul 1 dah padam . baik punya feeling duk mimpi ( mimpi apa xpayah tnya lea ) ada call masuk . mentang2 la phone baru kan . haha . Gigie ( bukan nama sebenar ) ajak maen DotA . aku dah lea xreti maen game tue . mcm bagang lea pnya alasan . dah la tyme climax tdo tue . rase cam nak Tornado kick jea depa tue . so aku bagun lea dgn beban2 aku pun p jugak tau . biasa lea , sayang member .

    Jumpa la kami kat AZ . ingt sikit jea org nak maen . bapak ramai . kalao macam nie punya ramai aku duk nmpak habis HERO dalam dota tue depa amek . tapi xda la campai mcm tu . kami pun p la EVO net ( location : Bukit jambul ) then aku duduk PC23 kut . suma dah get ready nk maen , aku dgn xpenah2 maen mnda tue tiba2 jea aku join . gila exited .

    Dah masuk dah game tue . aku amek HERO SpiritBreaker . dah baek pnya duk wat Ring Of Basillius awie plak buat spoil . salah HERO . bagang kena restart ( F10+E+Q ) . slama aku hidop baru aku tau yg aku nie mmg xpakar dalam game . haihh . dgn AI pun aku kena First Blood . bagang betuy . dah lama maen dekat 3 jam kami duk pulun benda tu ja . perut pun mai Gergasi . kami pun singgah keda AZ balik . aku dgn nafsu Buaya pun order Nasi Goreng Pataya dgn Teh Ais . bapak sedap kedai AZ tue ( location : sebelah EVO net ) . then balik tue aku mandi2 bagi sejuk badan then tros tido .

    sebenar nya aku xlarat nak type nie . sambung nanti yerrrr . . . . .

No comments:

Post a Comment

cik , coment sini okay! ..