Friday, December 10, 2010

post on saturday . 06.00am . ::My Bro::

(sedang makan epal sambil blooging)
erm .
starting dya mcm nie .
pagi jumaat tue aku mimpi Bro Own crash . 
tapi malas nk sembang . 
aku segan kut nak cakap sal mimpi . 
coz slalunya hanya mimpi semata . 
cakap orang : mimpi mainan tidur . 
so aku pun endah xendah la .
petang tue . aku mcm biasa lea . 
kuar sana sini , mencari bnda yang buleh aku buat . 
then member ajak g CyberCafe . 
aku join la . 
balik tue dlm pukul 02.00am kut . 
rasa biasa jea . xrasa cam nak jadi sumting pun . 
then . bagoih pnya duk layan video Almost Skateboarding  .
tiba2 . abah bangun tidur . 
then ketuk pintu bilik . 
dya cakap 
Abah:imie . own excident . dya cakap . sat dya balik . 
dalam hati aku rasa . 
adess . pasang dah . sure teruk . coz dya dah pakai 125ZR
aku dah nak mengila dah tyme tue . 
bapak panic . tmbah2 . dgr member dya call aku kata jatuh straightline batu uban .
aku terus pakai shortpants yg baru dua hari beli then turun pondok . 
serios bagitau . aku memang panic at the disco .
mau xpanic .
last2 . tgok dya mcm uke jea . bule jalan . so aty aku uke cket . 
aku bawak dya nek umah then salin baju yg bg besar2 cket .
then buka sluar dya . aku bg kat dya shortpants yang aku pakai tue kat dya . 
then contect cabel suru fecth dya g hospital dgn keta .
aku bwk member aku sorang suh join aku antaq dya .
dya bawak bapak laju . aku2 skali duk rasa takut . 
arive kat mjency wad . aku suruh member aku mcuk jumpa doctor . 
then aku registered nma dya at counter . 
tungue pnya la lama . dekat 3jam .
aku jumpa aimi . dya sakit .but dya uke =)
last2 baru dya kuar . 
macam zombie cakap kat lu .
kena 2 jahit . lutut , perut , siku n paha belubang . 
buku lali terkoyak , n satu badan luka and calar .
but dya bule senyum . so uke la tue . 
then kami malas tngue . teros balik . 
and now . dya lagi tidur kat kamar dya . 
so aku rasa uke dah la tue . 
hehe . 
so!! jangan la berlumba . nanti mnyusah kan adek2 mcm aku nie jea . 
pada yg terlibat dalam sesi hantaq kat hospital tue . 
aku nak ucap thx bnyak2 . puppye 

yang terlibat: fahmi , shapix , fuad , neni , zul , bro , abah , faiz , aimi(secara xlngsung) 

written by aleme rawk*   on 06.00am untill 06.21am . 11 December 2010 .
Rawk Bebeh!~ 
 
 

No comments:

Post a Comment

cik , coment sini okay! ..